Livrarea comenzii?


Ce trebuie să ştiu despre livrarea comenzilor?


Cine îmi livreză comanda?

Livrarea comenzii se face cu ajutorul firmei de curierat rapid TCE Transexpress SRL. Programul de livrări este de luni până vineri, între orele 9-17.


Care este costul livrĂrii?

Costurile de livrare sunt corelate cu metoda de plată! Astfel, la plata anticipată (online cu card bancar sau plata prin transfer bancar/ordin de plată), livrarea costă mai puţin! Detalii referitoare livrării găsiţi în pagina Livrarea comenzilor.


Există livrare gratuită?

DA! În acest moment livrarea este gratuită pentru comenzi de peste 150 de lei (kg suplimentare nu fac parte din această promoţie).


Cum ştiu când va ajunge comanda mea?

Simplu! Consultaţi pagina 'Istoric comenzi' din secţiunea 'Contul meu' şi veţi vedea starea în care se află comanda. Estimarea noastră privind livrarea produselor, se bazează pe câţiva factori foarte importanţi: intervalul orar la care a fost plasată comanda, disponibilitatea produselor comandate şi timpul de livrare. În deplin acord cu dumneavoastră, se va stabili modul de livrare. Intervalele de timp se menţin, dacă aţi optat pentru plata prin transfer bancar sau plata online cu cardul, luând ca referinţă confirmarea plăţii.


Pot să trimit o comandă cadou?

Bineinteles! Pentru acest lucru, comanda dumneavoastră trebuie să îndeplinească două condiţii: destinatarul trebuie să fie în România şi metoda de plată să fie plata cu cardul bancar sau transfer bancar.


Pot sa întârzii expedierea comenzii?

Da! Imediat dupa finalizarea comenzii, scrieţi-ne la adresa de email order@smartcandle.ro în ce zi vreţi să expediem comanda (sau când doriţi să ajungă comanda şi noi, în funcţie de adresa de livrare, vom calcula data expedierii).


Ce trebuie să fac la recepţia comenzii?

La preluarea comenzii(coletului) vă rugăm să verificaţi, în prezenţa curierului, integritatea ambalajului/sigiliilor si existenţa facturii fiscale. Produsele sunt sigilate în ambalajul original al producătorului şi sunt asigurate pe tot parcursul transportului până la destinaţie. Vă rugăm să menţionţi pe AWB (sau printr-un proces-verbal de constatare) eventualele probleme privind integritatea/conţinutul unor colete şi refuzaţi primirea şi plata acestuia. Orice reclamaţii ulterioare, cu privire la aceste aspecte, sunt nule.


De ce a fost anulată comanda mea?

În cazul imposibilităţii contactarii dumneavoastră, comanda va fi anulată. Vă rugăm, înaintea plasării comenzii, să verificaţi dacă aţi completat corect datele personale. În cazul în care consultanţii de vânzări SmartCandle.ro nu reusesc să stabilească un prim contact, comanda va fi considerată o eroare şi va fi anulată.