Garanţia produselor?


ce trebuie să ştiu despre garanţia produselor?


Care este durata de garanţie a lumănărilor Smart Candle?

Lumânările electronice Smart Candle sunt garantate de producător 12 luni de la data comenzii. La primirea coletului, vă rugăm să verificaţi perioada de garanţie menţionată pe certificat.


Ce fac dacă produsul se defectează în perioada de garanţie?

Defecţiunile produse în perioada de garanţie sunt remediate de catre Decorations Smart SRL. Urmaţi instrucţiunile înscrise pe certificatul de garanţie sau accesaţi pagina de contact pentru a ne transmite notificarea dumneavoastră.


Ce trebuie să fac pentru a evita pierderea garanţiei?

Vă recomandăm să citiţi cu atenţie instrucţiunile de folosire ale produsului, înainte de a-l pune în funcţiune. Există riscul pierderii garanţiei în următoarele cazuri: folosirea lumânărilor în condiţii improprii, prezenţa unor substante chimice, umezeala, temperaturi ridicate (+45grdC) sau foarte scazute (-4grd.C), deficienţe de funcţionare apărute prin deteriorarea accidentală sau intenţionată a produsului, alimentarea produsului de la o sursă de energie necorespunzătoare, curăţirea produsului cu substanţe de uz casnic sau alte modalităţi nerecomandate de către producător, precum intervenţia unei persoane neautorizate de către service-ul producătorului.


De ce nu au toate produsele garanţie 2 ani?

Conform legii 449/2003 care reglementeaza vanzarea produselor si garantiile asociate acestora, articolul 16, raspunderea vanzatorului este angajata dacă lipsa de conformitate apare intr-un termen de 2 ani, calculat de la livrarea produsului. Termenul de conformitate este diferit de termenul de garanţie. Garantia, conform aceluiasi act normativ mentionat, articolul 19, este obligatorie din punct de vedere juridic pentru ofertant, in conditiile specificate in declaratiile referitoare la garanţie si in publicitatea aferenta. Deci, vanzatorul garanteaza impotriva oricarei nonconformitati pentru 2 ani si asigura o garanţie conforma cu publicitatea facuta, fara un termen minim sau maxim.


Termenul de garanţie al produselor care au suferit intervenţii se modifică?

Da!Se extinde automat, luându-se în calcul perioada de staţionare a acestora în service. Perioada de stationare in service se defineste ca fiind intervalul de timp (în zile) cuprins între momentul predării produsului către firma de curierat şi momentul ridicării acestuia din service, pentru returnare. Deoarece acest interval este stocat automat în sistemul nostru, nu se fac menţiuni pe Certificatul de Garanţie al produsului.


Ce nu poate acoperi garanţia produsului?

Pagubele produse în cazul evenimentelor naturale, incendii, inundaţii, cutremure, accidente etc, furtul sau vandalizarea produsului, uzura fizică sau morală a produsului.