Despre produse?


DESPRE TESTAREA, DISPONIBILITATEA ŞI PREŢUL LUMÂNĂRILOR


Pot să văd produsul înainte să-l cumpăr?

Smartcandle.ro este un magazin online şi nu dispune de un spaţiu special de expunere a produselor. Dacă produsul cumpărat nu corespunde aşteptărilor dumneavoastră îl puteţi returna, conform politicii de returnare a produselor prezentate pe site.


Cum aflu dacă UN produs este disponibil?

Fiecare produs listat in site, are menţionat un status în pagina produsului, în funcţie de disponibilitate. Actualizarea stocurilor se face în timp real!


Se pot testa produsele inainte de a fi cumpărate?

Activitatea de vânzare on-line presupune optimizarea costurilor, astfel încât sâ putem oferi clienţilor noştri cele mai competitive preţuri. Produsele cumpărate on-line se livrează sigilate în ambalajul producătorului. Pentru eventualele probleme de funcţionare există proceduri de service care asigură acoperirea riscurilor de garanţie sau produsul poate fi returnat dacă nu corespunde cu aşteptările dumneavoastră.


Preţul afisat este preţul final?

Preţul afişat conţine TVA şi reprezintă valoarea finală a produsului. În funcţie de opţiunea de livrare aleasă, se va adăuga un cost suplimentar de transport calculat în funcţie de localitatea în care se face livrarea şi greutatea produsului. O comandă plasată, va asigura pentru câteva zile rezervarea produsului la preţul din ziua comenzii.


De ce este diferit preţul faţă de ieri?

Produsele prezentate pe site-ul smartcandle.ro, sunt actualizate automat, în funcţie de cursul valutar (leu/US dollar). De asemenea, există situaţii în care preţurile se pot modifica în urma recomandărilor producătorului sau în cazul intrării/ expirării acestor produse din perioada de promoţie.