Întrebări frecvente

  • Lumânări Smart Candle?
  • Despre produse?
  • Cont client Smart Candle?
  • Plasarea comenzii?
  • Plata comenzii?
  • Livrarea comenzii?
  • Returnarea produselor?
  • Garanţia produselor?


Ce trebuie să ştiu despre lumânările Smart Candle®?


De ce lumânări electronice, fără flacără?

Lumânările electronice au apărut ca răspuns la necesităţile industriei ospitalităţii (hoteluri, baruri, restaurante, etc), a organizatorilor de evenimente şi a restauratorilor de monumente istorice. Noi toţi iubim lumina ambientală a lumânărilor tradiţionale dar acestea nu pot fi folosite în toate împrejurările şi mai ales nu prezintă siguranţă!


Din ce sunt facute lumânările Smart Candle®?

Lumânările electronice Smart Candle® sunt disponibile in variantele: lumânări reîncărcabile şi lumânări cu baterii, având finisaje ceară naturală parfumată, silicon sau plastic.


Lumânările Smart Candle® pâlpâie?

DA! Toate lumânările Smart Candle® pâlpâie, având o licărire aleatoare care simulează perfect o lumânare din ceară. Din această cauză, prietenii sau clienţii vă vor spune probabil, că nu au realizat că nu sunt lumânări tradiţionale!


Cât timp funCţioneaza lumânările Smart Candle®?

Perioada de funcţionare a lumânărilor Smart Candle® poate varia. Pentru fiecare produs există o perioadă estimată conform testelor producătorului, care indică pentru cât timp lumânările vor "arde", după ce au fost încărcate sau după ce s-au înlocuit bateriile. Vă recomandăm pentru cea mai bună utilizare a lumânărilor să folosiţi baterii alcaline. Timpii de încărcare şi funcţionare după încărcare sau după înlocuirea bateriei îi găsiţi în pagina de produs a fiecărui tip de lumânare!


Bateriile incluse în lumânările cumpărate nu au durat foarte mult timp?

Nu putem garanta un număr de ore de utilizare a bateriilor din lumânările recent achiziţionate. Acest lucru se datorează faptului că sunt fabricate în Extremul Orient, apoi sunt transportate în Romania, unde au fost depozitate până la vânzare. Noi recomandăm schimbarea bateriei cu una nouă, de tip alcalin, cât mai curând.


Ce este şi ce înseamnă LED?

LED este abrevierea internaţională pentru Light Emitting Diode, însemnând dioda emiţătoare de lumină. În general, LED-urile sunt becuri mici de lumină care se potrivesc cu uşurinţă într-un circuit electric. Efectul este o formă de electroluminescență. Cu toate acestea, spre deosebire de becurile incandescente, nu au un filament care va arde şi nu generează o cantitate semnificativă de căldură. Ele sunt luminate doar de mişcarea electronilor într-un material semi-conductor.


Care sunt beneficiile tehnologiei cu LED?

LED-uri sunt remarcabile în orice mod imaginabil. Printre avantajele LED-urilor se numără:
- durata de viaţă extrem de lungă: de două ori, cât cel mai bun bec fluorescent şi de douăzeci de ori mai mult decât cele mai bune becuri incandescente.
- rezistenţa la vibraţii şi şocuri. De regulă, LED-urile sunt montate în carcase speciale, solide, care le protejează, ceea ce le face greu de rupt şi extrem de durabile.
- mai puţină căldură decât becurile incandescente cu flux luminos, similare.
- sunt extrem de eficiente energetic


NOTĂ: Pentru a afla mai multe despre lumânările electronice Smart Candle, vă rugăm să citiţi pagina Avantaje!


DESPRE TESTAREA, DISPONIBILITATEA ŞI PREŢUL LUMÂNĂRILOR


Pot să văd produsul înainte să-l cumpăr?

Smartcandle.ro este un magazin online şi nu dispune de un spaţiu special de expunere a produselor. Dacă produsul cumpărat nu corespunde aşteptărilor dumneavoastră îl puteţi returna, conform politicii de returnare a produselor prezentate pe site.


Cum aflu dacă UN produs este disponibil?

Fiecare produs listat in site, are menţionat un status în pagina produsului, în funcţie de disponibilitate. Actualizarea stocurilor se face în timp real!


Se pot testa produsele inainte de a fi cumpărate?

Activitatea de vânzare on-line presupune optimizarea costurilor, astfel încât sâ putem oferi clienţilor noştri cele mai competitive preţuri. Produsele cumpărate on-line se livrează sigilate în ambalajul producătorului. Pentru eventualele probleme de funcţionare există proceduri de service care asigură acoperirea riscurilor de garanţie sau produsul poate fi returnat dacă nu corespunde cu aşteptările dumneavoastră.


Preţul afisat este preţul final?

Preţul afişat conţine TVA şi reprezintă valoarea finală a produsului. În funcţie de opţiunea de livrare aleasă, se va adăuga un cost suplimentar de transport calculat în funcţie de localitatea în care se face livrarea şi greutatea produsului. O comandă plasată, va asigura pentru câteva zile rezervarea produsului la preţul din ziua comenzii.


De ce este diferit preţul faţă de ieri?

Produsele prezentate pe site-ul smartcandle.ro, sunt actualizate automat, în funcţie de cursul valutar (leu/US dollar). De asemenea, există situaţii în care preţurile se pot modifica în urma recomandărilor producătorului sau în cazul intrării/ expirării acestor produse din perioada de promoţie.


CE TREBUIE SĂ ŞTIU DESPRE CONTUL DE CLIENT?


Ce este contul meu?

Contul meu sau contul de client SmartCandle.ro este un serviciu pus la dispoziţia dumneavoastră, cu ajutorul căruia aveţi acces la:
-trimiterea rapidă a comezilor
-gestionarea codurilor promoţionale
-urmărirea comenzilor plasate
-obţinerea de informaţii financiare referitoare la comenzile plasate
-crearea de alerte pentru evenimentele importante


Cum îmi fac cont?

Contul de client se creează odată cu prima comandă. Vă rugăm să folosiţi informaţii şi date de contact valide, pentru a evita erorile de facturare sau imposibilitatea de a fi contactaţi.

Dacă doriţi crearea contului de client înainte de prima comandă, vă rugăm să ne trimiteţi un email la adresa order@smartcandle.ro.


Ce este newsletter-ul smartcandle.ro?

Principalul mijloc de comunicare între noi şi dumneavoastră. Este un e-mail trimis de regulă la 2-3 săptămâni, care vă informează despre noutăţile de interes sau despre promoţiile, ofertele speciale/reducerile, alte noutăţi din lumea Smart Candle! La newsletter vă puteţi abona/dezabona oricând în mod independent şi automat. Scriptul care gestionează acest newsletter este special creat pentru a elimina abonarea împotriva voinţei dumneavoastră şi pentru a lupta împotriva SPAM-ului.



Ce este events reminder ?

Serviciul Events reminder vă permite să salvaţi datele evenimentelor pentru care vă propuneţi să faceţi cumpărături din site-ul smartcandle.ro! Veţi primi gratuit emailuri cu notificări, pentru a vă reaminti evenimentul!


CÂND ŞI CUM POT PLASA O COMANDĂ?


Când pot plasa comenzi?

Puteţi plasa comenzi în orice zi a săptămânii, la orice oră, însă preluarea comenzilor se face în fiecare zi lucrătoare, conform programului menţionat în site la pagina de contact. Se pot prelua comenzi în zilele de sărbătoare sau în cazul extinderii programului de lucru, aceste informaţii fiind comunicate în prealabil în pagina de Contact. În cazul comenzilor plasate în afara programului de lucru, preluarea lor se va face în ziua următoare sau în prima zi lucrătoare a săptămânii.


Cum găsesc un produs?

Folosiţi sistemul de filtre şi selectaţi după categoria din care face parte produsul.


Cum vă contactez pentru asistenţă?

Pentru a putea administra solicitările eficient, în timp şi la obiect, puteţi să ne contactaţi la numărul de telefon afişat pe site (0733-90.50.58) sau să folosiţi formularul de contact din pagina Contact, selectând subiectul care corespunde cel mai bine mesajului dumneavoastră. Răspunsul oricărei solicitări, atât telefonic cât şi prin e-mail, se va face în timpul programului de lucru stabilit pe site.


Nu sunt în ţară. Pot comanda un cadou, unui prieten din Romănia?

DA! Trebuie să aveţi la îndemână un card bancar (Visa sau MasterCard, indiferent de valuta în care este emis) sau un Digipass pentru Homebank pentru a efectua plata online sau transfer bancar prin plata electronică iar în pagina 'Date personale' treceţi adresa de livrare a prietenei/prietenului dumneavaostră. Suplimentar, vă rugăm să ne trimiteţi un email la adresa order@smartcandle.ro, exprimându-vă clar solicitarea sau alte informaţii suplimentare. Dacă doriţi să vă ambalăm cadoul şi să includem în colet o felicitare cu textul dumneavoastră, vă dăm o veste bună: acest serviciu este gratuit!


Am personalitate juridică. Cum plasez o comandă ?

Exact ca o persoană fizică! În pagina 'Date personale' veţi completa câmpurile cu datele necesare pentru facturare. Vă recomandăm să alegeţi metoda de plată 'Transfer bancar' - costurile de livrare sunt mai mici. Dacă veţi alege să plătiţi ramburs, chitanţa o veţi primi de la curier.

Detalii despre procesul de cumpărare găsiţi în pagina 'Cum cumpăr'?


Ce trebuie să ştiu despre plata comenzii?


Ce înseamnă plată ramburs (la livrare)?

Plată la livrare (plată ramburs) este modalitatea de plată prin care comanda se achită în momentul livrării de către curier. Operatorii firmei de curierat vor încasa banii de la dumneavoastra şi îi vor transfera în contul nostru. Pentru acest serviciu, firmele de curierat percep taxă de ramburs. Vă recomandăm să folosiţi plata prin transfer bancar, cu ajutorul digipass-ului personal sau plată cu un card personal, pentru a economisi taxa de ramburs. Alegerea vă aparţine!


Pot cumpăra un produs dacă nu am card sau nu doresc să-l folosesc?

Da! Puteţi alege ca modalitate de plată, plata ramburs sau puteţi plăti prin transfer bancar.


Acceptaţi plata cu un card bancar?

DA! Acceptăm următoarele cărţi de credit/debit: Visa, Visa Electron, Mastercard/Eurocard, Maestro, inclusiv cardurile virtuale Visa sau MasterCard. Folosind ca metodă de plată card-ul bancar de credit/debit comanda dumneavoastră va fi procesată imediat.


Ce avantaj am dacă plătesc cu cardul?

Plata cu cardul vă dă siguranţa unei mai bune gestionări a bugetului dumneavoastră fiind soluţia ideală pentru situaţia în care trimiteţi un cadou. De asemenea, alegerea acestei metode de plată, va scuteste de plată comisionului de ramburs.


Cât de sigură este plata cu cardul?

Siguranţa debitului dvs. este de 100%. Magazinul nostru, în parteneriat cu Gecad Epayment, vă oferă acest serviciu în cele mai bune condiţii şi în deplină siguranţă. Pentru finalizarea tranzacţiei şi îndeplinirea tuturor cerinţelor legilor româneşti aflate în vigoare sunt necesare o serie de date personale ale cumpărătorului precum: numele şi prenumele, adresa poştala, codul poştal, judeţul, ţara, telefonul şi adresa de email în vederea comunicării ulterioare cu acesta. Aceste date sunt criptate şi stocate pe medii electronice securizate şi nu vor fi utilizate decât în scopul derulării în condiţii optime a tranzacţiei şi livrării produselor sau serviciilor comandate (dacă este cazul). Tranzacţiile se realizează într-un mediu securizat utilizând tehnologii SSL (Secured Sockets Layer) de criptare pe 128 biti. Toate datele legate de cardurile bancare sunt introduse direct pe serverele organizaţiilor VISA şi MasterCard.
Dacă totuşi, sunteţi convins că folosirea cardului dumneavoastră nu este un demers 100% sigur, puteţi cumpăra oricând cu plata la livrare sau prin transfer bancar.


Ce se întâmplă dacă plătesc cu cardul şi comanda nu se mai poate livra?

Banii dvs. sunt returnaţi înapoi pe card. Durata de returnare este de câteva zile şi va fi returnată suma integrală. Un reprezentant de vânzări vă va contacta şi veţi primi toate informaţiile necesare.


La plata cu cardul se percepe comision?

Pentru tranzacţiile cu cardul pe SmartCandle.ro nu se percep comisioane.


Ce trebuie să ştiu despre livrarea comenzilor?


Cine îmi livreză comanda?

Livrarea comenzii se face cu ajutorul firmei de curierat rapid TCE Transexpress SRL. Programul de livrări este de luni până vineri, între orele 9-17.


Care este costul livrĂrii?

Costurile de livrare sunt corelate cu metoda de plată! Astfel, la plata anticipată (online cu card bancar sau plata prin transfer bancar/ordin de plată), livrarea costă mai puţin! Detalii referitoare livrării găsiţi în pagina Livrarea comenzilor.


Există livrare gratuită?

DA! În acest moment livrarea este gratuită pentru comenzi de peste 150 de lei (kg suplimentare nu fac parte din această promoţie).


Cum ştiu când va ajunge comanda mea?

Simplu! Consultaţi pagina 'Istoric comenzi' din secţiunea 'Contul meu' şi veţi vedea starea în care se află comanda. Estimarea noastră privind livrarea produselor, se bazează pe câţiva factori foarte importanţi: intervalul orar la care a fost plasată comanda, disponibilitatea produselor comandate şi timpul de livrare. În deplin acord cu dumneavoastră, se va stabili modul de livrare. Intervalele de timp se menţin, dacă aţi optat pentru plata prin transfer bancar sau plata online cu cardul, luând ca referinţă confirmarea plăţii.


Pot să trimit o comandă cadou?

Bineinteles! Pentru acest lucru, comanda dumneavoastră trebuie să îndeplinească două condiţii: destinatarul trebuie să fie în România şi metoda de plată să fie plata cu cardul bancar sau transfer bancar.


Pot sa întârzii expedierea comenzii?

Da! Imediat dupa finalizarea comenzii, scrieţi-ne la adresa de email order@smartcandle.ro în ce zi vreţi să expediem comanda (sau când doriţi să ajungă comanda şi noi, în funcţie de adresa de livrare, vom calcula data expedierii).


Ce trebuie să fac la recepţia comenzii?

La preluarea comenzii(coletului) vă rugăm să verificaţi, în prezenţa curierului, integritatea ambalajului/sigiliilor si existenţa facturii fiscale. Produsele sunt sigilate în ambalajul original al producătorului şi sunt asigurate pe tot parcursul transportului până la destinaţie. Vă rugăm să menţionţi pe AWB (sau printr-un proces-verbal de constatare) eventualele probleme privind integritatea/conţinutul unor colete şi refuzaţi primirea şi plata acestuia. Orice reclamaţii ulterioare, cu privire la aceste aspecte, sunt nule.


De ce a fost anulată comanda mea?

În cazul imposibilităţii contactarii dumneavoastră, comanda va fi anulată. Vă rugăm, înaintea plasării comenzii, să verificaţi dacă aţi completat corect datele personale. În cazul în care consultanţii de vânzări SmartCandle.ro nu reusesc să stabilească un prim contact, comanda va fi considerată o eroare şi va fi anulată.


CE TREBUIE SĂ ŞTIU DESPRE RETURNAREA PRODUSELOR?


Cum procedez dacă produsul nu corespunde aşteptărilor mele?

Orice produs poate fi returnat de către persoanele fizice în termen de 10 zile de la data livrării. Condiţia pentru care un produs poate fi returnat este integritatea ambalajului: a produsului livrat, precum şi a accesorilor acestuia. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, în termen de 5 zile lucrătoare de la denunţarea contractului, folosind acelaşi serviciu de transport cu care s-a făcut expedierea. SC Decorations Smart SRL va înapoia contravaloarea comenzii în cel mult 30 de zile de la data denunţării în scris a contractului.


Produsul livrat nu este funcţional. Cum procedez?

În eventualitatea în care produsul achiziţionat este nefuncţional sau prezintă vicii de fabricaţie, acesta va fi înlocuit cu un produs funcţional, cu condiţia notificării în scris pe site în pagina de Contact sau la adresa de email order@smartcandle.ro, în termen de 48 de ore de la primirea produsului.

Detalii complete despre procesul de returnare a produselor găsiţi în pagina Returnarea produselor din secţiunea Suport clienţi.


ce trebuie să ştiu despre garanţia produselor?


Care este durata de garanţie a lumănărilor Smart Candle?

Lumânările electronice Smart Candle sunt garantate de producător 12 luni de la data comenzii. La primirea coletului, vă rugăm să verificaţi perioada de garanţie menţionată pe certificat.


Ce fac dacă produsul se defectează în perioada de garanţie?

Defecţiunile produse în perioada de garanţie sunt remediate de catre Decorations Smart SRL. Urmaţi instrucţiunile înscrise pe certificatul de garanţie sau accesaţi pagina de contact pentru a ne transmite notificarea dumneavoastră.


Ce trebuie să fac pentru a evita pierderea garanţiei?

Vă recomandăm să citiţi cu atenţie instrucţiunile de folosire ale produsului, înainte de a-l pune în funcţiune. Există riscul pierderii garanţiei în următoarele cazuri: folosirea lumânărilor în condiţii improprii, prezenţa unor substante chimice, umezeala, temperaturi ridicate (+45grdC) sau foarte scazute (-4grd.C), deficienţe de funcţionare apărute prin deteriorarea accidentală sau intenţionată a produsului, alimentarea produsului de la o sursă de energie necorespunzătoare, curăţirea produsului cu substanţe de uz casnic sau alte modalităţi nerecomandate de către producător, precum intervenţia unei persoane neautorizate de către service-ul producătorului.


De ce nu au toate produsele garanţie 2 ani?

Conform legii 449/2003 care reglementeaza vanzarea produselor si garantiile asociate acestora, articolul 16, raspunderea vanzatorului este angajata dacă lipsa de conformitate apare intr-un termen de 2 ani, calculat de la livrarea produsului. Termenul de conformitate este diferit de termenul de garanţie. Garantia, conform aceluiasi act normativ mentionat, articolul 19, este obligatorie din punct de vedere juridic pentru ofertant, in conditiile specificate in declaratiile referitoare la garanţie si in publicitatea aferenta. Deci, vanzatorul garanteaza impotriva oricarei nonconformitati pentru 2 ani si asigura o garanţie conforma cu publicitatea facuta, fara un termen minim sau maxim.


Termenul de garanţie al produselor care au suferit intervenţii se modifică?

Da!Se extinde automat, luându-se în calcul perioada de staţionare a acestora în service. Perioada de stationare in service se defineste ca fiind intervalul de timp (în zile) cuprins între momentul predării produsului către firma de curierat şi momentul ridicării acestuia din service, pentru returnare. Deoarece acest interval este stocat automat în sistemul nostru, nu se fac menţiuni pe Certificatul de Garanţie al produsului.


Ce nu poate acoperi garanţia produsului?

Pagubele produse în cazul evenimentelor naturale, incendii, inundaţii, cutremure, accidente etc, furtul sau vandalizarea produsului, uzura fizică sau morală a produsului.