Cum cumpăr?

  • Cum cumpăr?
  • Cont client SmartCandle
  • Informaţii stoc
  • Cum plătesc?
  • Livrarea comenzilor
  • Smart Pro
  • Satisfacţie 100%!
  • Politica de returnare a produselor
  • Garanţia produselor

Simplu! Alegând produsele, veţi fi redirectionaţi în pagina de finalizare a comenzii unde puteţi revizui coşul de cumpărături şi după completarea informaţiilor legate de facturare, livrare şi plată veţi putea trimite comanda dumneavoastră!

Alegeţi produsele

Aveti acces la intreaga gama de lumanari electronice decorative prin Magazin Lumanari. Pentru a va usura alegerea, in functie de interesul manifestat, am creat 6 sectiuni cu recomandarile noastre de lumânările electronice decorative Smart Candle: Horeca&Spa, Lumanari acasa, Componente, Evenimente, Cadouri, Distribuitori si Inchiriere. Folosind filtrele veti  reusi sa restrângeţi numărul produselor cât mai aproape de opţiunile solicitate, ajutându-vă astfel, să economisiţi timp. Puteţi face selecţia după criterii ca: material lumânare, culoare lumânare, culoare led, înălţime lumânare, tip baterii sau preţ. Verificaţi informaţia prezentată în pagina produsului dorit, apoi accesaţi butonul 'Adaugă în coş' pentru a merge mai departe.

Finalizaţi comanda

Coşul de cumpărături
- Prin adaugarea produselor în coş, veţi fi direcţionat automat în pagina coşului de cumpărături, unde aveţi posibilitatea să revedeţi lista produselor, să actualizaţi cantitatea sau să renunţaţi la unul sau toate produsele selectate. Pentru a mai adăuga produse in coş, reveniţi în magazin prin apăsarea butonului ‘Continuă cumpărăturile’.

Informaţii facturare, livrare, plată
- Dacă aveţi deja cont la smartcandle.ro, autentificaţi-vă cu adresa de email şi parola. Vi se vor încărca toate datele completate iniţial sau puteţi modifica informaţiile existente. Dacă nu aveţi cont la smartcandle.ro, completaţi câmpurile formularelor 'Cont client nou' şi ‘Informaţii facturare’. Alegeţi 'Persoană fizică' sau 'Persoană juridică', completaţi adresa de facturare, livrare şi modalitatea de plată. Citiţi 'Termenii şi condiţiil' înainte de a vă da acordul.

Trimite comanda

Face-ţi o ultimă verificare a informaţiilor din comandă apoi apăsaţi butonul 'Trimite comanda' pentru finalizarea comenzii.
În scurt timp veţi primi pe email un mesaj de confirmare a comenzii, însoţit de factura proforma.

Crearea contului de client vă facilitează accesul la anumite informaţii, servicii şi promoţii pe care vi le oferim!

Trimitere rapidă a comenzilor

Toate informaţiile de facturare şi livrare sunt stocate şi pot fi oricând folosite foarte uşor în cadrul unei noi comenzi. Suplimentar detaliilor dumneavoastră de cumpărător persoană fizică, puteţi stoca oricâte firme cu detalii complete, toate în acelaşi cont de client. Deasemenea, puteţi stoca mai multe adrese de livrare. Având toate datele la îndemână, orice comandă către SmartCandle.ro se reduce la cateva clickuri!

Gestionare coduri promoţionale

Codurile promoţionale primite în urma livrării comenzilor se stochează şi le puteţi gestiona în limita valabilităţii, cum doriţi.
Suplimentar, informaţiile opţionale completate în contul de client, vă pot aduce coduri promoţionale în cadrul anumitor promoţii.

Istoricul comenzilor

Puteţi vizualiza comenzile plasate şi statusul acestora, precum şi detalii despre fiecare comandă. Puteţi descărca din cont diverse documente emise (proforme, facturi).

Informaţii financiare

Puteţi urmări valoarea comenzilor plasate pe SmartCandle.ro, astfel aveţi posibilitatea să apreciaţi exact calificarea în anumite promoţii.

Events Reminder

Creaţi alerte pentru evenimentele importante din viaţa dumneavoastră! Veţi primi gratuit, emailuri de notificare cu 14, 10 si 4 zile înainte.

ConfidenŢialitate

Garantăm confidenţialitatea datelor stocate în contul de client. SC Decolite SRL nu va transmite sub nici o formă sau motiv aceste informaţii unei terţe părţi. Excepţie pot face cazurile în care vi se va cere acordul scris sau cele prevăzute de lege.

Pentru întrebări legate de crearea contului pe SmartCandle.ro, vă stăm la dispoziţie la order@smartcandle.ro.

În pagina fiecărui produs vă oferim informaţii legate de disponibilitatea acestuia, astfel:

Disponibil

Produsul se afla in stocul fizic al magazinului iar rezervarile din stoc se fac in urma trimiterii comenzii. Stocul magazinului se actualizeaza in timp real. Produsul poate fi achizitionat şi livrat in aproximativ 24-72 ore de la lansarea comenzii.

INTREABA

Produsul nu se afla in stocul fizic al magazinului. Se poate comanda dar termenul exact de livrare poate fi comunicat doar de un consultantul de vanzari. Pentru a afla disponibilitatea sau termenul de livrare al acestui produs, va rugam sa ne contactati prin email la info@smartcandle.ro sau la telefon 0733905056.

Indisponibil

Produsul nu este disponibil in stocul magazinului si nici nu pot fi furnizate informatii precise privind termenul de livrare. Daca sunteti interesati de acest produs, dati click pe butonul ‘Alerta Stoc’ şi completati formularul. Veti primi un email cu inregistrarea solicitarii. Cand informatia referitoare la disponibilitatea produsului se va modifica, veti primi un email de informare.

Puteţi cumpăra produse folosind următoarele modalităţile de plată:

Plata Ramburs (numerar la livrare)

Contravalorea comenzii conform proformei, se face integral la livrare.
Costul acestui serviciu este de 5 lei (fără TVA) şi este inclus în valoarea proformei confirmate de dumneavoastră.

Ordin de plata

Plata prin virament bancar se face în baza facturii proforme emise şi confirmate. Proforma conţine costul de expediere. Livrarea produselor se va face după confirmarea sumei, în contul de mai jos:

SC Decolite SRL
Cod unic de înregistrare: RO25009250
Cont: RO12 INGB 0000 9999 0141 1657
Banca: ING BANK CRAIOVA - Office CUZA

Plata online prin card de debit/credit

Puteţi efectua plata online cu cardul personal sau al firmei, direct pe site-ul nostru in deplină siguranţă!

Pentru platile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa si MasterCard (Visa/Visa Electron si Mastercard/Maestro) este folosit sistemul "3-D Secure" elaborat de aceste organizatii care asigura tranzactiilor on-line acelasi nivel de securitate ca cele realizate la bancomat sau in mediul fizic, la comerciant.3-D Secure asigura in primul rand ca nici o informatie legata de cardul dumneavoastra nu este transferata sau stocata, la nici un moment de timp, pe serverele noastre sau pe serverele ePayment, aceste date fiind direct introduse in sistemele Visa si MasterCard.In plus, 3-D Secure este un sistem de autentificare a identitatii posesorilor de carduri in mediu electronic. Procesul de autentificare a posesorului cardului se face pe baza codului de securitate cunoscut numai de posesor si se desfasoara numai pe serverele Visa sau MasterCard, dupa caz.Sistemul 3-D Secure permite efectuarea de cumpărături on-line cu orice card emis sub licenta Visa sau MasterCard, inclusiv cele de debit si cele electronice Maestro si Visa Electron. Sunt acceptate si cardurile virtuale emise de aceste organizatii.

SmartCandle.ro are implementat sistemul 3D-Secure si operarea comenzilor cu plata online se desfasoara in conditii de securitate. Puteţi afla mai mult despre Gecad ePayment accesand info-cumparatori.

SmartCandle.ro nu solicită ŞI nu stochează detalii referitoare la cardul dUMNEAVOASTRĂ!

Toate comenzile plasate pe smartcandle.ro beneficiază de transport, indiferent de modalitatea de plată aleasă.

Modalităţi de livrare

Comenzile se livrează prin firma de curierat rapid TNT Romania SRL, de luni până vineri, între orele 9-17. Puteţi alege locul livrării (acasă, birou sau o altă adresă menţionată), fără costuri suplimentare.

La primirea coletului, vă rugăm să verificaţi integritatea ambalajului şi existenţa facturii fiscale. Dacă aveţi menţiuni cu privire la eventualele probleme privind integritatea/conţinutul coletului, le puteţi face în momentul preluării acestuia, pe AWB sau se întocmeşte un proces verbal de constatare şi se refuză primirea şi plata coletului. Orice reclamaţii ulterioare sunt nule.

Livrarea produselor

Produsele sunt sigilate, în ambalajul original al producătorului şi sunt asigurate pe tot parcursul transportului pana la livrare. Costul asigurarii marfii reprezinta 0,7%* din valoarea integrala a produselor livrate. Pentru a proteja ambalajele originale şi pentru a asigura o mai bună protecţie a produselor, SmartCandle.ro expediază produsele într-un ambalaj suplimentar.

Costuri de Livrare

Costuri de livrare aferente transportului
-10 lei* cost fix unitar/ comandă.
-1 leu* pentru fiecare kilogram suplimentar (se aplică la coletele cu greutate mai mare de 3 kg)
-1 leu* pentru fiecare kilometru (pe un singur sens) de la cel mai apropiat punct de lucru TNT Romania SRL la adresa indicată.

Costuri de livrare aferente procesării plăţii
-Plată online prin card bancar sau cu ordin de plată - costul este zero.
-Plată ramburs - cost fix: 5 lei*
Factura emisă va conţine costurile de livrare, menţionat separat faţă de valoarea totală a produselor.
*Valorile nu includ TVA.

Condiţii Speciale

În derularea procesului de livrare a coletelor, independent de voinţa noastră sau a societăţii de curierat pot interveni factori (condiţii meteo nefavorabile, accidente sau blocaje rutiere) care să provoace întârzieri. În astfel de cazuri, un consultant de vânzări SmartCandle.ro, vă va informa comunicându-vă o nouă dată privind efectuarea livrării.

pro Smart - Economisiţi cu fiecare produs cumpărat!

Fiecare comandă finalizată pe SmartCandle.ro, vă aduce prin SmartPro un cod promoţional (voucher) pe care îl puteţi folosi pentru comenzile ulterioare sau îl puteţi face cadou.

valoare cod promoţional

Valoarea codului promoţional depinde de valoarea cu TVA a produselor din comanda pentru care a fost eliberat. În calculul valorii codului nu se includ taxele de livrare.

cum vă transmitem codul pROMOţional

După confirmarea livrării produselor, codul promoţional se transmite automat de catre sistemul nostru, printr-un email de informare.
În secţiunea 'Pro Smart' din contul personal deschis pe SmartCandle.ro, puteţi urmări codurile promoţionale primite, valoarea şi valabilitatea lor. Valabilitatea unui cod promoţional este de 3 luni de la data transmiterii.

UTILIZARE COD PROMO

Codul promoţional trebuie copiat în intregime în căsuţa 'Pro Smart' din 'Coşul de cumpărături'. Apăsând butonul din stânga, vi se va afişa valoarea codului promoţional utilizat.
Valoarea codului promo pe care doriţi să-l folosiţi trebuie să fie mai mică cu cel puţin 1 leu decât valoarea produselor din coşul de cumpărături.
Pentru fiecare comandă finalizată veţi primi câte un cod promoţional care poate fi folosit o singură dată.

MENŢIUNI SUPLIMENTARE

Utilizatorul codului promo nu poate pretinde contravaloarea in lei sau alte beneficii în schimbul reducerii acordate prin codul promoţional.
În cazul returnării sau refuzului produselor cumpărate, pentru care s-a folosit un cod promo, eliberarea unui nou cod promoţional dva fi posibilă numai la comanda urmatoare.
În cazul în care comanda pentru care a fost utilizat este anulată înainte de livrare, codul promoţionalul este considerat nefolosit şi poate fi încărcat într-o altă comandă.

SmartCandle.ro îşi rezervă dreptul de a suspenda această promoţie, însă codurile promoţionale eliberate până la această dată vor putea fi folosite conform valabilităţii lor.

Garantăm că lumânările SmartCandle vă vor satisface 100%!

Potrivit art. 4 lit. b din Ordonanta Guvernului nr. 130/2000, consumatorul are dreptul să notifice în scris societatea DECOLITE SRL că renunţă la cumpărare, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, în termen de 10 zile lucrătoare de la primirea produsului.

Încheierea contractului are loc în momentul emiterii facturii fiscale şi nu la lansarea comenzii sau la emiterea confirmării automate de primire a acestei comenzi. Conform legislaţiei în vigoare, renunţarea la cumpărare este aplicabilă doar clienţilor persoane fizice.

Returnarea produsului şi restituirea banilor

Dacă nu sunteţi sătisfăcut de produs, nu trebuie să vă faceţi griji!
Puteţi returna produsul şi vă vom înapoia contravaloarea acestuia în maxim 30 de zile de la data returnării, în contul dumneavoastră său prin mandat poştal.

Schimbarea produsului cu un alt produs

Dacă doriţi înlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, veţi plăti diferenţa, respectiv dacă valoarea este mai mică, veţi primi o rambursăre parţială până la valoarea produsului înlocuitor.

Alte mentiuni legate de returnarea produselor

Conform legislaţiei în vigoare, în situaţiile prezentate anterior, returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului. Produsele vor fi returnate în termen de 5 zile lucratoare de la denuntarea contractului, folosind acelasi serviciu de transport cu care s-a facut expedierea.
Produsele trebuie returnate în starea în care au fost primite, în ambalajul original şi însoţite de toate accesoriile şi documentele originale. Deteriorarea produselor (modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, şocuri ,etc) duce la refuzarea returului.
Produsele nu se pot returna/schimba decat dacă se face dovada plăţii acestora.

Procedură de urmat :

1.Transmiteţi solicitarea dumneavoastră prin email la: suggestions@smartcandle.ro.
2.Veţi primi un email de răspuns cu numărul de înregistrare a solicitării şi instrucţiuni suplimentare de returnare/schimbare.

Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunţă la cumpărare, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, în termen de 10 zile lucrătoare de la primirea produsului său, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului.

Puteţi solicita returul produselor dacă vă aflaţi într-una din situaţiile:

Produs livrat eronat

În cazul în care s-a livrat alt produs decât cel comandat, vă rugăm să ne notificaţi în termen de 24 de ore! Veţi returna produsul folosind acelaşi serviciu de transport cu care s-a făcut expedierea şi noi îl vom înlocui cu cel corect.
Toate costurile de retur şi transport al produsului corect, vor fi suportate de SC DECOLITE SRL.

Produs nefuncţional în 48 de ore de la livrare

Dacă produsul livrat este nefuncţional sau prezintă vicii de fabricaţie, acesta va fi înlocuit cu un produs funcţional, cu condiţia notificării în scris în primele 24 de ore de la livrarea de către curier.
Veţi returna produsul folosind acelaşi serviciu de transport cu care s-a făcut expedierea şi noi îl vom înlocui cu un produs nou.
Toate costurile de retur şi transport ale produsului nou vor fi suportate de SC DECOLITE SRL.

Colete ce prezintă deteriorări

La livrarea coletului, clientul are dreptul de a refuza produsele ale caror ambalaje au fost deteriorate.
Pentru dovezi, coletul poate fi fotografiat şi se poate menţiona pe AWB starea coletului din momentul livrării.
Pentru produsele ale căror colete prezintă deteriorări vizibile la primirea prin curier, vă recomandam să refuzaţi recepţia lor.

Produsul nu este conform specificaţiilor din site

In cazul in care produsul livrat nu corespunde specificatiilor din pagina de produs, acesta se poate returna fara nici un cost suplimentar, dupa ce in prealabil a fost trimisa o notificare in scris din partea acestuia in care se va specifica lipsa de conformitate a produsului in maxim 48 de ore de la livrare.
Clientul poate solicita inlocuirea produsului sau returnarea contravalorii acestuia.
Toate costurile de retur şi transport al produsului corect, vor fi suportate de societatea DECOLITE SRL.

Alte mentiuni legate de returnarea produselor

Orice schimbare a stării produselor (lovituri, ciobituri, zgârieturi, etc) sau deteriorarea ambalajului original va conduce automat la aplicarea unei proceduri de returnare supusă unor taxe administrative de readucere a produselor la starea în care au fost livrate. Cuantumul taxei administrative va fi comunicat clientului printr-o notificare scrisă, numai la recepţionarea produselor returnate.

Deteriorarea produselor duce la refuzarea returului. Conform opţiunii clientului, vom reexpedia produsul deteriorat, pe cheltuiala acestuia. Acesta clauză se aplica conf. O.G. 130/2000, în cazul achiziţionării de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanţă, aplicându-se definiţiile cuprinse în O.G. 130/2000 art. 2 lit.e.

Produsele nu se pot returna/schimba decat dacă puteţi face dovada plăţii acestora!

Procedură de urmat :

1. Transmiteţi solicitarea dumneavoastră prin email la: suggestions@smartcandle.ro.
2. Veţi primi un email de răspuns cu numărul de înregistrare a solicitării şi instrucţiuni suplimentare de returnare/schimbare.

Condiţia este ca marfă să se returneze, împreună cu factura în original sau o xerocopie dupa factură, pe adresa noastră.

Pentru informatii privind drepturile consumatorilor si pentru reclamatii puteti consulta site-ul ANPC http://www.anpc.gov.ro/anpc/index.php, sau telefonic la 0 800 080 999.

SmartCandle.ro garanteaza calitatea produselor oferite si conformitatea serviciilor oferite.

Acordarea garanţiilor şi returnarea produselor se realizează în conformitate cu legislaţia specifică în domeniu, respectiv: Comerţ electronic şi Contracte la distanţă, aşa cum se precizează pe site-ul oficial al Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor în Romania www.anpcnet.ro

DecoLITE SRL garantează că produsele cumpărate online funcţionează conform instrucţIunilor de folosire. În caz contrar sau daca nu sunteţi satisfăcut, vom înlocui produsul sau vom returna banii, conform legislaţiei în vigoare.

Pentru mai multe informaţii, vă rugăm să consultaţi paginile Satisfactie 100% şi Returnarea produselor.