Plasarea comenzii?


CÂND ŞI CUM POT PLASA O COMANDĂ?


Când pot plasa comenzi?

Puteţi plasa comenzi în orice zi a săptămânii, la orice oră, însă preluarea comenzilor se face în fiecare zi lucrătoare, conform programului menţionat în site la pagina de contact. Se pot prelua comenzi în zilele de sărbătoare sau în cazul extinderii programului de lucru, aceste informaţii fiind comunicate în prealabil în pagina de Contact. În cazul comenzilor plasate în afara programului de lucru, preluarea lor se va face în ziua următoare sau în prima zi lucrătoare a săptămânii.


Cum găsesc un produs?

Folosiţi sistemul de filtre şi selectaţi după categoria din care face parte produsul.


Cum vă contactez pentru asistenţă?

Pentru a putea administra solicitările eficient, în timp şi la obiect, puteţi să ne contactaţi la numărul de telefon afişat pe site (0733-90.50.58) sau să folosiţi formularul de contact din pagina Contact, selectând subiectul care corespunde cel mai bine mesajului dumneavoastră. Răspunsul oricărei solicitări, atât telefonic cât şi prin e-mail, se va face în timpul programului de lucru stabilit pe site.


Nu sunt în ţară. Pot comanda un cadou, unui prieten din Romănia?

DA! Trebuie să aveţi la îndemână un card bancar (Visa sau MasterCard, indiferent de valuta în care este emis) sau un Digipass pentru Homebank pentru a efectua plata online sau transfer bancar prin plata electronică iar în pagina 'Date personale' treceţi adresa de livrare a prietenei/prietenului dumneavaostră. Suplimentar, vă rugăm să ne trimiteţi un email la adresa order@smartcandle.ro, exprimându-vă clar solicitarea sau alte informaţii suplimentare. Dacă doriţi să vă ambalăm cadoul şi să includem în colet o felicitare cu textul dumneavoastră, vă dăm o veste bună: acest serviciu este gratuit!


Am personalitate juridică. Cum plasez o comandă ?

Exact ca o persoană fizică! În pagina 'Date personale' veţi completa câmpurile cu datele necesare pentru facturare. Vă recomandăm să alegeţi metoda de plată 'Transfer bancar' - costurile de livrare sunt mai mici. Dacă veţi alege să plătiţi ramburs, chitanţa o veţi primi de la curier.

Detalii despre procesul de cumpărare găsiţi în pagina 'Cum cumpăr'?