Puteţi solicita returul produselor dacă vă aflaţi într-una din situaţiile:

Produs livrat eronat

În cazul în care s-a livrat alt produs decât cel comandat, vă rugăm să ne notificaţi în termen de 24 de ore! Veţi returna produsul folosind acelaşi serviciu de transport cu care s-a făcut expedierea şi noi îl vom înlocui cu cel corect.
Toate costurile de retur şi transport al produsului corect, vor fi suportate de SC DECOLITE SRL.

Produs nefuncţional în 48 de ore de la livrare

Dacă produsul livrat este nefuncţional sau prezintă vicii de fabricaţie, acesta va fi înlocuit cu un produs funcţional, cu condiţia notificării în scris în primele 24 de ore de la livrarea de către curier.
Veţi returna produsul folosind acelaşi serviciu de transport cu care s-a făcut expedierea şi noi îl vom înlocui cu un produs nou.
Toate costurile de retur şi transport ale produsului nou vor fi suportate de SC DECOLITE SRL.

Colete ce prezintă deteriorări

La livrarea coletului, clientul are dreptul de a refuza produsele ale caror ambalaje au fost deteriorate.
Pentru dovezi, coletul poate fi fotografiat şi se poate menţiona pe AWB starea coletului din momentul livrării.
Pentru produsele ale căror colete prezintă deteriorări vizibile la primirea prin curier, vă recomandam să refuzaţi recepţia lor.

Produsul nu este conform specificaţiilor din site

In cazul in care produsul livrat nu corespunde specificatiilor din pagina de produs, acesta se poate returna fara nici un cost suplimentar, dupa ce in prealabil a fost trimisa o notificare in scris din partea acestuia in care se va specifica lipsa de conformitate a produsului in maxim 48 de ore de la livrare.
Clientul poate solicita inlocuirea produsului sau returnarea contravalorii acestuia.
Toate costurile de retur şi transport al produsului corect, vor fi suportate de societatea DECOLITE SRL.

Alte mentiuni legate de returnarea produselor

Orice schimbare a stării produselor (lovituri, ciobituri, zgârieturi, etc) sau deteriorarea ambalajului original va conduce automat la aplicarea unei proceduri de returnare supusă unor taxe administrative de readucere a produselor la starea în care au fost livrate. Cuantumul taxei administrative va fi comunicat clientului printr-o notificare scrisă, numai la recepţionarea produselor returnate.

Deteriorarea produselor duce la refuzarea returului. Conform opţiunii clientului, vom reexpedia produsul deteriorat, pe cheltuiala acestuia. Acesta clauză se aplica conf. O.G. 130/2000, în cazul achiziţionării de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanţă, aplicându-se definiţiile cuprinse în O.G. 130/2000 art. 2 lit.e.

Produsele nu se pot returna/schimba decat dacă puteţi face dovada plăţii acestora!

Procedură de urmat :

1. Transmiteţi solicitarea dumneavoastră prin email la: suggestions@smartcandle.ro.
2. Veţi primi un email de răspuns cu numărul de înregistrare a solicitării şi instrucţiuni suplimentare de returnare/schimbare.

Condiţia este ca marfă să se returneze, împreună cu factura în original sau o xerocopie dupa factură, pe adresa noastră.

Pentru informatii privind drepturile consumatorilor si pentru reclamatii puteti consulta site-ul ANPC http://www.anpc.gov.ro/anpc/index.php, sau telefonic la 0 800 080 999.